Operátor/ka callcentra výkupu nemovitostí

Náplň práce:

Posilujeme naše oddělení zákaznické péče, které je pasivním callcentrem obsluhujícím klienty, kteří se k nám dovolají. Toto oddělení je součástí obchodního oddělení, přijímá nabídky na výkup nemovitostí od našich klientů, následně aktivně spolupracuje s oddělením nacenění nemovitostí a předkládá klientovi cenové nabídky.

Obchodní oddělení je motorem úspěchu naší společnosti a přináší možnost skvělých finančních výdělků. Náplní práce NENÍ aktivní oslovování klientů, ale komunikace s klientem, který sám má zájem o prodej jeho nemovitosti.

Co od tebe očekáváme:

  • Pro obchodní a pro klientskou komunikaci
  • Vlastní finanční motivaci a chuť být úspěšný/á
  • Dravost, ale zároveň empatii ke klientovi
  • Praxi v systému katastru nemovitostí
  • Dobrou znalost práce na PC
  • Výborná znalost českého jazyka
  • Aktivní přístup k práci
  • Pečlivost, samostatnost, odpovědnost

Co ti můžeme nabídnout:

  • Práci na HPP,
  • FIX + prémie,
  • profesní rozvoj,
  • individuální budget na vzdělávání,
  • příspěvek na oblečení – 5 000 Kč/rok
  • příspěvek za odpracované roky – 10 000 Kč/rok,
  • stravenky 125 Kč/den,
  • příspěvek na dopravu,
  • penzijní připojištění,
  • Multisporkarta,
  • Vitaminový baliček,
  • Sick day,
  • občerstvení na pracovišti,
  • firemní akce,
  • pracovní doba od 7:00 do 15:30.
  • práce v dynamicky rozvíjející se společnosti.

V případě zájmu nám zašlete prosím svůj životopis na e-mail: khrushch@miestate.cz