Náplň práce:
Posilujeme naše oddělení zákaznické péče, které je pasivním callcentrem obsluhujícím klienty, kteří se k nám dovolají. Toto oddělení je součástí obchodního oddělení, přijímá nabídky na výkup nemovitostí od našich klientů, následně aktivně spolupracuje s oddělením nacenění nemovitostí a předkládá klientovi cenové nabídky.
Obchodní oddělení je motorem úspěchu naší společnosti a přináší možnost skvělých finančních výdělků. Náplní práce NENÍ aktivní oslovování klientů, ale komunikace s klientem, který sám má zájem o prodej jeho nemovitosti.
Co od tebe očekáváme:
- Pro obchodní a pro klientskou komunikaci
- Vlastní finanční motivaci a chuť být úspěšný/á
- Dravost, ale zároveň empatii ke klientovi
- Praxi v systému katastru nemovitostí
- Dobrou znalost práce na PC
- Výborná znalost českého jazyka
- Aktivní přístup k práci
- Pečlivost, samostatnost, odpovědnost
Co ti můžeme nabídnout:
- Práci na HPP,
- FIX + prémie,
- profesní rozvoj,
- individuální budget na vzdělávání,
- příspěvek na oblečení – 5 000 Kč/rok
- příspěvek za odpracované roky – 10 000 Kč/rok,
- stravenky 125 Kč/den,
- příspěvek na dopravu,
- penzijní připojištění,
- Multisporkarta,
- Vitaminový baliček,
- Sick day,
- občerstvení na pracovišti,
- firemní akce,
- pracovní doba od 7:00 do 15:30.
- práce v dynamicky rozvíjející se společnosti.
V případě zájmu nám zašlete prosím svůj životopis na e-mail: khrushch@miestate.cz