Operátor zákaznického servisu s talentem pro obchod

Náplň práce:

Posilujeme naše oddělení zákaznické péče, které je pasivním callcentrem obsluhujícím klienty, kteří se k nám dovolají. Toto oddělení je součástí obchodního oddělení, přijímá nabídky na výkup nemovitostí od našich klientů, následně aktivně spolupracuje s oddělením nacenění nemovitostí a předkládá klientovi cenové nabídky.

Obchodní oddělení je motorem úspěchu naší společnosti a přináší možnost skvělých finančních výdělků. Náplní práce NENÍ aktivní oslovování klientů, ale komunikace s klientem, který sám má zájem o prodej jeho nemovitosti.

Co očekáváme:

  • Pro obchodní a pro klientskou komunikaci
  • vlastní finanční motivaci a chuť být úspěšný/á
  • Dravost, ale zároveň empatii ke klientovi
  • Praxi v systému katastru nemovitostí
  • Dobrou znalost práce na PC,
  • Výborná znalost českého jazyka,
  • Aktivní přístup k práci
  • Pečlivost, samostatnost, odpovědnost
  • A to vše v pracovní době od 7.00 -15.30

Dobrou práci umíme ocenit, proto nabízíme:

  • práci na HPP,
  • fixní plat,
  • občerstvení na pracovišti,
  • firemní teambuildingy a školení,
  • odměnu za každý odpracovaný rok 10 000 Kč,
  • oslavy svátků a narozenin,
  • podílení se na charitativních činnostech,
  • individuálním budget na vzdělávání.

V případě zájmu nám zašlete prosím svůj životopis na e-mail: info@miestate.cz.