Náplň práce:
Posilujeme naše oddělení zákaznické péče, které je pasivním callcentrem obsluhujícím klienty, kteří se k nám dovolají. Toto oddělení je součástí obchodního oddělení, přijímá nabídky na výkup nemovitostí od našich klientů, následně aktivně spolupracuje s oddělením nacenění nemovitostí a předkládá klientovi cenové nabídky.
Obchodní oddělení je motorem úspěchu naší společnosti a přináší možnost skvělých finančních výdělků. Náplní práce NENÍ aktivní oslovování klientů, ale komunikace s klientem, který sám má zájem o prodej jeho nemovitosti.
Co očekáváme:
- Pro obchodní a pro klientskou komunikaci
- vlastní finanční motivaci a chuť být úspěšný/á
- Dravost, ale zároveň empatii ke klientovi
- Praxi v systému katastru nemovitostí
- Dobrou znalost práce na PC,
- Výborná znalost českého jazyka,
- Aktivní přístup k práci
- Pečlivost, samostatnost, odpovědnost
- A to vše v pracovní době od 7.00 -15.30
Dobrou práci umíme ocenit, proto nabízíme:
- práci na HPP,
- fixní plat,
- občerstvení na pracovišti,
- firemní teambuildingy a školení,
- odměnu za každý odpracovaný rok 10 000 Kč,
- oslavy svátků a narozenin,
- podílení se na charitativních činnostech,
- individuálním budget na vzdělávání.
V případě zájmu nám zašlete prosím svůj životopis na e-mail: info@miestate.cz.