Operátor/ka callcentra výkupu nemovitostí

Náplň práce:

Posilujeme naše oddělení zákaznické péče, které je pasivním callcentrem obsluhujícím klienty, kteří se k nám dovolají. Toto oddělení je součástí obchodního oddělení, přijímá nabídky na výkup nemovitostí od našich klientů, následně aktivně spolupracuje s oddělením nacenění nemovitostí a předkládá klientovi cenové nabídky.

Obchodní oddělení je motorem úspěchu naší společnosti a přináší možnost skvělých finančních výdělků. Náplní práce NENÍ aktivní oslovování klientů, ale komunikace s klientem, který sám má zájem o prodej jeho nemovitosti.

Co od tebe očekáváme:

  • Schopnost obchodní a klientské komunikace,
  • Vlastní finanční motivace a chuť být úspěšný/á,
  • Dravost a zároveň empatii ke klientovi,
  • Praxi v systému katastru nemovitostí,
  • Dobrou znalost práce na PC,
  • Výbornou znalost českého jazyka,
  • Aktivní přístup k práci,
  • Pečlivost, samostatnost, odpovědnost.

Co ti můžeme nabídnout:

  • Práci na HPP,
  • FIX + prémie,
  • Profesní rozvoj,
  • Individuální budget na vzdělávání,
  • Příspěvek na oblečení – 5 000 Kč/rok,
  • Příspěvek za odpracované roky – 10 000 Kč/rok,
  • Stravenky 125 Kč/den,
  • Příspěvek na dopravu,
  • Penzijní připojištění,
  • Multisport karta,
  • Vitaminový baliček,
  • Sick day,
  • Občerstvení na pracovišti,
  • Firemní akce,
  • Pracovní doba od 7:00 do 15:30,
  • Práce v dynamicky rozvíjející se společnosti.

V případě zájmu nám zašlete prosím svůj životopis na e-mail: khrushch@miestate.cz