Náplň práce:
Posilujeme naše oddělení zákaznické péče, které je pasivním callcentrem obsluhujícím klienty, kteří se k nám dovolají. Toto oddělení je součástí obchodního oddělení, přijímá nabídky na výkup nemovitostí od našich klientů, následně aktivně spolupracuje s oddělením nacenění nemovitostí a předkládá klientovi cenové nabídky.
Obchodní oddělení je motorem úspěchu naší společnosti a přináší možnost skvělých finančních výdělků. Náplní práce NENÍ aktivní oslovování klientů, ale komunikace s klientem, který sám má zájem o prodej jeho nemovitosti.
Co od tebe očekáváme:
- Schopnost obchodní a klientské komunikace,
- Vlastní finanční motivace a chuť být úspěšný/á,
- Dravost a zároveň empatii ke klientovi,
- Praxi v systému katastru nemovitostí,
- Dobrou znalost práce na PC,
- Výbornou znalost českého jazyka,
- Aktivní přístup k práci,
- Pečlivost, samostatnost, odpovědnost.
Co ti můžeme nabídnout:
- Práci na HPP,
- FIX + prémie,
- Profesní rozvoj,
- Individuální budget na vzdělávání,
- Příspěvek na oblečení – 5 000 Kč/rok,
- Příspěvek za odpracované roky – 10 000 Kč/rok,
- Stravenky 125 Kč/den,
- Příspěvek na dopravu,
- Penzijní připojištění,
- Multisport karta,
- Vitaminový baliček,
- Sick day,
- Občerstvení na pracovišti,
- Firemní akce,
- Pracovní doba od 7:00 do 15:30,
- Práce v dynamicky rozvíjející se společnosti.
V případě zájmu nám zašlete prosím svůj životopis na e-mail: khrushch@miestate.cz