Náplň práce:
Posilujeme tým administrativy, který má u nás na starosti správnost smluvní dokumentace k výkupu nemovitostí, jako jsou třeba kupní smlouvy.
Co u nás určitě očekávejte:
- Budete pracovat s katastrem nemovitostí,
- pečlivě tvořit smlouvy, vkládat data a psát úřední dopisy,
- pracovat s naším interním CRM systémem,
- vyřizovat urgentní požadavky,
- občas je potřeba zajít osobně na úřad, či poštu,
- zpracovávat svou běžnou administrativní agendu, emaily a došlou dokumentaci,
- to vše v pracovní době od 7:00 do 15:30.
Co očekáváme my:
- Zkušenost a orientaci v katastru nemovitostí,
- VÝBORNOU psanou formu českého jazyka,
- zodpovědný a proaktivní přístup k práci,
- selský rozum,
- aktivní práci a znalost Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, …)
- vynikající vyjadřovací a komunikační schopnosti s klienty či úřady.
Co vám můžeme nabídnout:
- Práci na HPP,
- FIX + prémie,
- profesní rozvoj,
- individuální budget na vzdělávání,
- příspěvek za odpracované roky – 10 000 Kč/rok,
- občerstvení na pracovišti,
- firemní akce,
- pracovní doba od 7:00 do 15:30,
- práce v dynamicky rozvíjející se společnosti.
V případě zájmu nám zašlete prosím svůj životopis na e-mail: info@miestate.cz.